till England

Hejsan, förlåt för riktigt dålig uppdatering :/ Men det har varit så mycket  i skolan nu o början. Idag så har jag och Nicole varit på malmöfestivalen. vi åkte dit direkt efter skolan. Tur att vi inte hade så många läxor för det hade blivit tungt att bära på. Jag handlade några armband och ett halsband som jag ska använda på min kusins dop nu på söndag. Jag ska bli gudmor!!!!!!!!!!!!! Jag längtar jättemycket. Som ni säkert läste på rubriken så kommer jag och Nikki åka till englan nästa sommar på språkresa och komfermation =) Det kommer bli jätteroligt =)! Men jag kommer fylla 15 när vi är oväg, men vi får fira mig innan jag åker och fira att jag har tagit studenten när jag kommer hem så får jag extra mycket presenter =) Imorgon blir det skola som vanligt =( inte så roligt, men man måste ju gå dit. Jag trivs jättebra på korsbacka och kommer gå kvar till 9:an nu får man väl hoppas =) Jaja, nu ska jag snart ner och läsa på min läxa igen. Det är världens tråkigaste historialäxa. Jag gillar inte engelska, so, no, matte och ja, Det var nog de flesta lektionerna =) Hehe, som man kanske ser så gillar jag inte skolan speciellt mycket. Men det är det nog inte så jättemånga som gör.




Puss från Ellen =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0